PROBLEMA DEZINFORMĂRII ȘI PROPAGANDEI ÎN MATERIALELE CURRICULARE PREUNIVERSITARE (CICLUL GIMNAZIAL ȘI LICEAL) IMPORTANȚA ACTIVITĂȚILOR DE CULTIVARE A GÂNDIRII CRITICE ÎN ERA DEZINFORMĂRII, MANIPULĂRII ȘI PROPAGANDEI LA LECȚIILE DE ISTORIE HOMO MOLDOVANUS SOVIETIC: NAȚIONALISM, IMPERIALISM ȘI CONSTRUCȚIE IDENTITARĂ ÎN R(A)SS MOLDOVENEASCĂ (1924-1989) EXPEDIȚIILE MEMORIEI ÎN SIBERIA ȘI KAZAHSTAN: O ALTĂ VIZIUNE ASUPRA DEPORTĂRILOR STALINISTE DIN BASARABIA. POLITICA FAȚĂ DE NAȚIONALITĂȚI ÎN RSS MOLDOVENEASCĂ, 1944-1989: ÎNTRE PROPAGANDA ȘI REALITATE SĂRBĂTORILE PUBLICE – INSTRUMENT DE JUSTIFICARE A DISCURSULUI POLITIC ÎN SOCIETĂȚILE TOTALITARE ȘI POST-TOTALITARE PROPAGANDA SEPARATISMULUI TRANSNISTREAN PRIN INTERMEDIUL ISTORIOGRAFIEI PROPAGANDA FACE ISTORIE: EVENIMENTELE DIN 1992 ÎN MANUALUL DE ISTORIE DIN ȘCOLILE TRANSNISTRENE IMPACTUL RĂZBOIULUI DE PE NISTRU (1992) ASUPRA REPUBLICII MOLDOVA (PROIECT DIDACTIC) INTEGRAREA EUROPEANĂ A REPUBLICII MOLDOVA: ÎNTRE VALORI DEMOCRATICE ȘI PROPAGANDĂ ANTI-UE